راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2022-05-16
تبلیغات اینستاگرام همراه با صفر تا صد نکات مهم تبلیغ در اینستاگرام
به عبارت دیگر، با تولید محتوای باکیفیت و ایجاد ارتباط با مخاطبان، میتوانید بدون پرداخت هزینه، پیج خود را به دیگران معرفی کنید. محتوایی که جهت تبلیغ در پیج اینفلوئنسر به اشتراک گذاشته میشود؛ باید کامل و جامع باشد. از طرفی، شما به اینفلوئنسری نیاز دارید که نهتنها در حوزهٔ مرتبط با موضوع کسبوکار شما فعالیت کند، بلکه رابطهٔ خوبی با فالوورهای خود داشته باشد. یافتن اینفلوئنسرها، ارزیابی نرخ تعامل آنها و همچنین برقراری ارتباط با آنها فرآیندی زمانبر و دشوار است و در این میان، ممکن است شما فرصتهای خوبی را از دست بدهید.
با توجه به تعداد بالای کاربران این پلتفرم و همچنین امکانات گوناگونی که برای تبلیغات فراهم کرده است، تبلیغات در اینستاگرام میتواند به صورت بسیار موثری به افزایش فروش و شناخت برند کمک کند. استفاده از اعتبار افراد مشهور برای تبلیغات در اینستاگرام یک روش بسیار موثر است که شرکتها برای جلب توجه و اعتماد مخاطبان خود استفاده میکنند. این روش به شرکتها کمک میکند تا با ارتباط برقرار کردن با افراد معروف و محبوب، محصولات یا خدمات خود را بهتر معرفی کنند و بازخوردهای مثبت بیشتری دریافت کنند. برگزاری مسابقات، قرعهکشی و چالشها یکی دیگر از بهترین روشها برای جلب توجه و فعالیت کاربران در اینستاگرام است. با برگزاری این مسابقات، کاربران میتوانند به راحتی شرکت کنند و جوایز جذابی را برنده شوند.
چنین هشتگی میتواند به ایجاد سروصدا دربارهٔ برندتان و افزایش فالوورهایتان منجر شود. مقالهٔ «هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟» را مطالعه کنید تا با هشتگها و اهمیت آنها بیشتر آشنا شوید. این روزها، تبلیغات برای جذب مشتری در اینستاگرام یکی از نیازهای ضروری هر کسبوکاری است و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید.
با یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده از محتوای بصری جذاب و استراتژی های هدفمند، به بهترین شکل ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. از آنجا که اینستاگرام با سیستم تبلیغات فیس بوک مرتبط است، تبلیغ کنندگان می توانند از قابلیت فیس بوک برای جمع آوری اطلاعات تعداد زیاد کاربران و نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف خود استفاده کنند. ما در مقاله راهنمای کاربردی تبلیغات گسترده در اینستاگرام به طور کامل نحوه انجام تبلیغات در اینستاگرام را شرح دادیم. انتخاب محتوای بومیسازی شده از مهمترین عواملی است که به تأثیرگذاری حداکثری تبلیغات کمک میکند.در واقع، انجام تبلیغات غیرمستقیم از ظریفترین نکاتی است که به تبحر و هنر قابل توجهی نیازمند است. تجربه نشان داده است که محتوای تبلیغاتی بومی و غیر مستقیم بازخورد بیشتری دریافت کرده و مشارکت و تعامل کاربران بیشتری را به خود جلب میکنند. یکی از بهترین و پر هزینهترین روشهای اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، انتخاب سفیر برند است.
این به شما کمک میکند که تأثیر کمپینهای اینستاگرام خود را به حدأکثر برسانید و ارتباطات تجاری ارزشمندی ایجاد کنید. اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که هنگام استفاده از ویژگی Instagram ads، یک CTA به تبلیغات خود اضافه کنید. فراخوانهای متعددی وجود دارد که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.
این تبلیغات معمولا شامل یک تصویر جذاب به همراه علامت (مورد حمایت)در گوشه بالا سمت راست هستند. برای موفقیت در این نوع تبلیغات، انتخاب تصاویر با کیفیت و مرتبط با برند شما بسیار مهم است. تصاویر باید به گونه ای طراحی شوند که توجه مخاطب را جلب کرده و پیام شما را به خوبی انتقال دهند. برای موفقیت در زمینه کسب و کار های اینترنتی، از داشتن تیم و مشاور قوی در این زمینه غافل نشوید. مسیر ناشناخته کسب و کار اینترنتی باعث می شود اشتباهات زیادی را مرتکب شوید و تعداد زمین خوردن شما بیشتر شود. داشتن تیم متخصص و مشاور بری کسب موفقیت از تبلیغات در اینستاگرام و هر رسانه ی اجتماعی دیگری بسیار مهم است و نیاز است در انتخاب آن دقت کنید.
برای افزایش لایک و بازدید و ویو پیجتان 200 تا از این افراد را فالو کنید (ترجیحا خارجی های معروف مثل کریستین رونالدو یا مسی یا خوانندگان معروف و بازیگران) و 4 ساعت بعد آنها را آنفالو کنید. اگر کار یا خدمات شما در منطقه ای خاصی است می توانید با اضافه کردن نام شهر یا منطقه جذابیت بیشتری برای کاربران آن شهر یا منطقه در پیجتان ایجاد کنید. ما در اینجا می خواهیم در ابتدا اصول کلی را توضیح دهیم، اصولی که باید رعایت کنید تا پیجتان از نظر کاربران جذاب باشد. هوش مصنوعی و الگوریتم های اینستاگرام را دست کم نگیرید؛ اگر شما به صورت افراطی از این ربات ها استفاده کنید، پیجتان و زحمتتان و تمامی هزینه هایتان به باد می رود؛ زیرا مسدود می شوید.
پس از اینکه اینفلوئنسرهای مورد نظرتان را انتخاب کردید، میتوانید دیگر به فکر شروع تبلیغات برای جذب مشتری باشید. درخواست خود را در دایرکت اینستاگرام با آنها در میان بگذارید و با آنها دربارهٔ چندوچون کمپینتان گفتوگو کنید. شما همچنین میتوانید برای انجام این کار از پنل جریان هم استفاده کنید تا راحتتر با اینفلوئنسرهای منتخب ارتباط برقرار کنید و کمپنیتان را با خیالی آسوده به جریان بیندازید. با توجه به حضور فعال مصرفکنندگان در اینستاگرام، اجرای تبلیغات با هدف جذب مشتری نتایج چشمگیری را به دنبال دارد. شما میتوانید فالوورهای خود را با رعایت چند نکته به مشتریانی وفادار تبدیل کنید که در هر زمان و مکانی از برندتان دفاع کنند.
این روش علاوه بر افزایش فالوورها، باعث افزایش اعتبار و تعامل با کاربران نیز میشود. به راحتی میتوانید شرکتکنندگان را به انجام این مسابقات تشویق کنید و از این روش برای تبلیغات خود استفاده کنید. فقط تولید پست با کیفیت نمی تواند منجر به افزایش فروش و افزایش فالوور شود. منظور از کپی رایتینگ ایجاد متنی جذاب برای تاثیر گذاری روی مخاطب است.
استفاده از هشتگهای مرتبط با موضوعات و صنعت خود میتواند به شما کمک کند تا محتواهای شما در بین کاربران پرطرفدار شوند. هشتگها به کاربران اجازه میدهند تا مطالب مرتبط را بیابند و با برند شما در ارتباط باشند. خوشحال میشویم تجربیات خود را از تبلیغات در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید. در اینجا داشتن استراتژی حکم همان چراغ قوهای را دارد که راه را برایمان روشن میکند. حداقل کاری که استراتژي داشتن در موقع تبلیغات برایمان میکند این است که جلوی هدررفت بودجه و زمانمان را میگیرد و نتایج بهتری به بار میآورد. هزینه این نوع تبلیغات به دو روش تعداد استوری و یا تعداد بازدید محاسبه میشود.
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا 2024
سعی کردهام در این مقاله بهطور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید. پس در ادامه با من در آکادمی دیام بام همراه باشید تا به آموزش تبلیغات اینستاگرام بپردازیم. به عبارت دیگر، از نام پیج فیسبوک و عکس پروفایلتان در حین انتشار تبلیغات در اینستاگرام استفاده میشود.
- تبلیغات در اینستاگرام می تواند ابزاری برای توسعه استراتژی بازاریابی هدفمند باشد. {
- شما می توانید با تولید محتوای تبلیغاتی جذاب و یا ایجاد بنرهای تبلیغاتی مناسب، تبلیغات گسترده و هدفمندی را برای پیج اینستاگرام خود ایجاد کنید. |}{
- یعنی به گونهای نباشد که تنها به دنبال افزایش تعداد پست باشید و کیفیت کار را فراموش کنید. |}
- تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است.
- قبل از شروع به تبلیغ در اینستاگرام، باید اهدافی خود را به دقت شناسایی کنید. {
- استفاده از اینفلوئنسرها به عنوان یک راهکار موثر برای افزایش دسترسی و تبلیغات شما از طریق اینستاگرام است. |}
اگر به تازگی پیجی را ایجاد کردهاید و فالوور کمی دارید، انجام تبلیغ در اینستاگرام برای شما کارایی نخواهد داشت. بهتر است پیش از آنکه به تبلیغ در اینستاگرام بپردازید، از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا از صفحه شما حمایت کنند تا مخاطبان جدیدی که وارد پیج میشوند به کسبوکار و پیج شما اعتماد کنند. تبلیغات اینستاگرام را روی نیازها و چالشهای مخاطبان هدف کسبوکار خود متمرکز کنید و با آزمایشکردن فرمتهای مختلف، ببینید که کدام برای شما مؤثرتر است. شما میتوانید از طریق ابزارهای تبلیغاتی داخلی اینستاگرام، کمپینهای هدفمندی را ایجاد و مدیریت کنید.
استوری به یکی از اصلیترین بسترها برای تبلیغ به خصوص در بین اینفلوئنسرها تبدیل شدهاست. اگر اینفلوئنسری که با او کار میکنید، فالوئرهای زیادی داشته باشد اما مخاطبان او به حوزه کاری شما علاقهمند نباشند، تعداد فالوور زیاد برای شما بیمعنی است. چرا، اما باید به جز تعداد فالوور به مشارکت یا اینگیجمنت این پیجها توجه داشته باشید.
این همکاری میتواند با تبادل پستها و اشتراکگذاری محتواهای همدیگر انجام شود و شماهم به تبلیغ پیج دیگران در اینستاگرام بپردازید. به هر حال، همکاری با برندها میتواند به افزایش شناخت و اعتبار شما در میان مخاطبان کمک کند. یکی از روشهای اینکه چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم، این است که محتواهای اینستاگرام را در وب سایتها تبلیغ کنیم، چون سایت یک روش بسیار موثر برای افزایش تبدیل و جذب مشتری است. وقتی که مردم محصولات یا خدمات شما را در محیطهای واقعی مشاهده میکنند، اعتمادشان نسبت به برند شما افزایش مییابد. یکی از اهداف کاربران از تبلیغ در اینستاگرام، افزایش بازدید ویدیوهایی است که تولید کردهاند.
حتی اگر پستهاتی غیر تبلیغاتی میگذارید، سعی کنید به کسبوکار شما مرتبط باشند. شما به دنبال رسیدن به چه چیزی هستید؟ آیا میخواهید آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا اینکه میخواهید فروش خود را افزایش دهید؟ شاید هم میخواهید تعداد مخاطبان خود را بالا ببرید. اهداف شما هر چیزی باشد، باید پیش از شروع کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام، باید این اهداف را کاملا مشخص کنید. استفاده از تبلیغات هدفمند نه تنها به کاهش هزینههای تبلیغاتی کمک میکند، بلکه بازدهی تبلیغات را نیز به طور قابل توجهی افزایش میدهد.
هیچ چیز به اندازه شناسایی مخاطبین هدف برای آموزش تبلیغ در اینستاگرام اهمیت ندارد. تبلیغات شما باید در دید افرادی قرار بگیرد که مشتریان بالقوه شما هستند. این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید.
بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید میبینند، محتوای شماست. اگر پستها و استوریهای شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقهای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، میتوانید به همکاریهای طولانیتر فکر کنید.
محتوای ویدئویی به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام شناخته میشود. با توجه به الگوریتم اینستاگرام که تعامل کاربران با محتوا را به شدت مورد توجه قرار میدهد، ویدئوها میتوانند به افزایش نرخ تعامل (engagement) و دیده شدن بیشتر تبلیغات کمک کنند. محتوای آموزشی یکی از بهترین راهها برای جذب توجه فالوورها و ایجاد تعامل بیشتر است.
صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید. در نهایت باید نسبت به نامگذاری مجموعه تبلیغات خود اقدام کنید تا بعدا بتوانید آن را در Ads Manager شناسایی کنید. در این مقاله سعی کردهایم تا نتایج یک سری مطالعات که در مورد فرزند پروری در عصر رسانههای اجتماعی انجام شده است را برای شما بازگو کنیم. در این مطلب صفر تا صد تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام را به طور کامل توضیح داده ایم. در این مقاله در قالب چند نکته ساده و تاثیرگذار به شما میگوییم که موقع تبلیغات حواستان به چه مواردی باشد تا نتیجهٔ بهتری عایدتان شود. با استفاده از بخش مدیریت و دانلود کامنت نوین هاب، همه کامنتها را در یک صفحه میبینید، و هیچ کامنتی را از دست نخواهید داد.
این نوع پستها معمولاً شامل دعوت به مشارکت در مسابقه و اشتراکگذاری اطلاعات خاص میشوند که باعث جلب توجه و افزایش فالوورها میشود. همچنین، جوایز جذاب میتواند انگیزه بیشتری برای مشارکت در مسابقات ایجاد کند. ممکن است بخواهید برای شروع تبلیغات در اینستاگرام، یک پست مهمان در صفحاتی که کاربران زیادی دارند، مانند صفحات اینستاگرام اینفلوئنسرها منتشر کنید. در این صورت بهتر است محتاطانه پیش بروید، چون این کار هزینه بالایی برای شما دارد و جدا از آن، گاهی استفاده از اینفلوئنسرهای پرحاشیه نتیجه منفی برای کسبوکار شما خواهد داشت.
درصورتی که نمیخواهید (یا احتمالاً نمیتوانید) از Instagram ads استفاده کنید، یک فراخوان متقاعدکننده در کپشن یا تصویر خود بنویسید. مثلاً اگر یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، میتوانید آرایشگران، بانوان و حتی آقایانی را که به سلامت پوست خود اهمیت میدهند یا به محصولات آرایشی علاقهمند هستند، مخاطب هدف خود قرار دهید! اگر یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزی هستید، آشپزان و علاقهمندان به آشپزی مخاطبان شما خواهند بود. برای انتخاب بهترین گزینه، به بودجه، اهداف تبلیغاتی و نوع کسبوکار خود توجه کنید. آدرس اینستاگرام خود را در فوتر وبسایتتان قرار دهید تا بازدیدکنندها بتوانند با شما و کسبوکارتان از نزدیک آشنا شوند. شما همچنین میتوانید از پستهای اینستاگرام خود در محتواهای وبلاگتان هم استفاده کنید.
فید اینستاگرام همان صفحهی اصلی حساب کاربری اینستاگرام شما است که پستهای شما تا ابد در آن باقی میمانند و بر خلاف استوریها، بعد از گذشت ۲۴ ساعت پاک نمیشوند. با اینکه تنها ۱۸ درصد از مردم IGTV را نگاه میکنند اما به اشتراکگذاری ویدئوهای تبلیغاتی میتواند یکی از راه های تبلیغ در اینستاگرام برای دسترسی به خیل عظیمی از مخاطبان باشد. در زیر، نکات و تکنیکهایی را که میتوانید از آنها برای تبلیغات در IGTV استفاده کنید، به شما آموزش میدهیم.
به خاطر همین موضوع، کسب و کارها، با هدف گذاری دقیق تر، به مشتریان بالقوه خود نزدیک تر می شوند. با توجه به این اطلاعات، اگر کسب و کار شما به دنبال جذب مشتریان از گروه های سنی مختلف و به ویژه جوانان و بزرگسالان است، تبلیغات در اینستاگرام گزینه ای بسیار مناسب می باشد. تبلیغات در اینستاگرام مستقیم توسط بلاگرها و یا اینفلوئنسرها دراینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارهای اینترنتی است. اینستاگرام یک منبع درآمد خوبی برای بلاگرها است و بسیاری از بلاگرها در لابه لای پست های خود کار تبلیغاتی انجام می دهند. بلاگرها یا اینفلوئنسرها با محصولات و یا خدمات یک برند را با تگ کردن پیج آن ها در پست یا استوری خود تبلیغ می کنند.
از تولید محتوای جذاب تا همکاری با اینفلوئنسرها، هر اقدام بهبود تعامل میتواند به رشد پیوسته شما در اینستاگرام منجر شود. در آموزش تبلیغ در اینستاگرام قالب های دیگری نیز وجود دارد که ما تنها به این چهار مورد اشاره کرده ایم. آشنایی با قالب های آگهی، به شما کمک می کند تا استراتژی های موثری برای جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند خود ایجاد کنید.
بهتر است که زمینهی فعالیت اینفلوئنسر با زمینهی فعالیت شما یکی باشد. به علاوه، برای انتخاب اینفلوئنسر باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و اینفلوئنسر را بر اساس پرسونای مخاطبان خود انتخاب کنید. برای اینکه ویدئوی شما در IGTV قابل جستجو باشد، از کلمات کلیدی و هشتگها در دسکریپشن IGTVهای تبلیغاتی خود استفاده کنید.
نحوه برگزاری تبلیغات در اینستاگرام (موقعیت نمایش تبلیغات)
اما این روش ممکن است در بلندمدت بازدهی خوبی نداشته باشد، یعنی بعد از تمام شدن مسابقه، افرادی که شما را دنبال میکردند دیگر به همراهی شما ادامه ندهند. عکس پروفایل یکی از عوامل ایجادکننده حس اعتماد در مخاطب است؛ بنابراین، در انتخاب و طراحی عکس پروفایل یا پیج اینستاگرام باید ظرافت و دقت خاصی به خرج دهید. صاحبان کسبوکارها معمولا از لوگوی برند خود به عنوان عکس پروفایل استفاده میکنند. با این حال، از عکسهای دیگری که با نام و هدف پیج همسو هستند نیز میتوان به عنوان عکس پروفایل استفاده کرد.
این تبلیغات معمولاً با محتوای خلاقانه ای از سمت بلاگر انجام می شود، به همین دلیل مخاطبین اغلب این نوع تبلیغات را می پسندند. تبلیغات اینستاگرامی با استفاده از روشهای نوین، توانسته است تاثیرات قابل توجهی بر مخاطبان داشته باشد. این تاثیرات شامل افزایش آگاهی از برند، تقویت تعامل کاربران با محتوا، و در نهایت افزایش فروش و درآمد شرکتها میباشد. شرکت واژه گستر با استفاده از این استراتژیها، تجربههای موفقی را در زمینه تبلیغات اینستاگرامی به دست آورده است که میتواند الگویی برای سایر شرکتها باشد. قبل از شروع به تبلیغ در اینستاگرام، باید اهدافی خود را به دقت شناسایی کنید. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا تقویت رابطه با مشتریان فعلی است؟ با شناسایی اهداف خود، میتوانید استراتژیهای مناسب تبلیغاتی را طراحی کنید.
{۱. با کمک محتوا به جذب مشتری در اینستاگرام بپردازید
|}این بدان معناست که افزایش فالوورهای اینستاگرام منجر به محبوب شدن برند شما در بازار هدف و میزان فروش ما را بهبود می بخشد. گفتیم تبلیغات در اینستاگرام به روش های مختلفی صورت می گیرد که باید با آن ها آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید پر بازده ترین روش مناسب کسب و کار خودتان را انتخاب کنید. علاوه بر انواع کمپینهای اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، که قبل از اقدام به انجام تبلیغات در اینستاگرام، بایستی اهداف کسب و کار خود و پلتفرم مناسب برای توسعه آن را داشته باشید.
با این روش علاوهبر نظم دادن به انتشار، میتوانید رفتار مخاطبان و مشتریان را بررسی کنید. تبلیغات اکسپلور درواقع همان تبلیغاتی هستند که همراه با بقیه پستهای اینستاگرامی برای کاربران در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشوند. اگر هشتگگذاریهای مناسبی انجام بدهید، پستهای شما بهتر دیده شده و بازدید بیشتری خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات اینستاگرامی این است که بسیار دقیقتر از روشهای دیگر میتواند مخاطبان را هدفگذاری کند.
اگر چه این روش تبلیغ نویسی در اینستاگرام بسیار شایع و اثرگذار است؛ اما ممکن است بعد از اتمام مسابقه تعداد فالوئرهای شما ریزش داشته باشد. برای جلوگیری از این اتفاق میتوانید با تولید محتوای جذاب و کاربردی فالوئرهای خود را حفظ کنید. اگر شما تمامی اصول و موارد مورد نیاز برای یک تبلیغ پربازده را رعایت کنید، اما محتوای تبلیغاتی جذابی نداشته باشید، از انجام تبلیغ در اینستاگرام، بازدهی مناسبی نخواهید گرفت.
شما نمی توانید به این آسانی از آب گل آلود ماهی بگیرید، تا زمانی که روش درست ماهی گیری را بلد نباشید. افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن نرخ کلیک از اصلیترین اهداف تبلیغات اینستاگرام به حساب میآید. اگر بتوانید با افراد مطرح یا اینفلوئنسرها در حوزهی فعالیت خود مصاحبه کرده و آن را در IGTV به اشتراک بگذارید، تأثیر زیادی روی مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. با اینکه استقبال چندانی از IGTV نشد اما این نوع محتوای اینستاگرامی هنوز هم قابلیت استفاده در تبلیغات را دارد.
تبلیغات اسلایدی فرصت خوبی برای نمایش چند محصول مختلف، ویژگیهای یک محصول خاص یا ارائه داستان کاملتر به مخاطب فراهم میکنند. حالا اگر می خواهید به واسطه تبلیغات در اینستاگرام به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید، پیشنهاد میکنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب از کارینو قصد داریم شما را با راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم.
به علاوه، به این نکته توجه داشته باشید که عکس پروفایل در حساب کاربری اینستاگرام، قابل زوم کردن نیست و بنابراین، بهتر است که این تصویر فاقد جزئیات و کاملا مشخص و ساده باشد. یکی از مهمترین نکاتی که برای تبلیغات در اینستاگرام باید رعایت کنید، بهینهسازی پروفایل است. بنابراین، خیلی مهم است که اگر میخواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفهای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفهای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد. واژه گستر با اجرای کمپینهای موفق و هدفمند، توانسته است فروش و درآمد مشتریان خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد.
البته صبر کنید، تنظیم کردن ربات اینستاگرام باید توسط یک فرد کارشناس و حرفه ای در امور تبلیغاتی اینستاگرام انجام شود. چرا اگر درست ربات تنظیم نشود امکان دارد اینستاگرام پیج شما را ببندد و یا اینکه شما فالوورهای هدف را جمع آوری نکنید. برای اینکه به این مشکلات بر نخوریم پیشنهاد ما این است که شما از خدمات مشاوره و تبلیغاتی شایگان در این زمینه بهره ببرید. باید از ویدئو استفاده کنید تا پویایی پیجتان را به مخاطبان نشان دهید. همین که زنده بودن و فعالیت کسب و کار خود را در اینتساگرام نشان می دهد کمک به بازماندن فالوورهای فعلی و جذب فالوورهای جدید می شود.
اگر می خواهید مجموعه ای از تصاویر و عکسها را به مخاطب مورد نظر خود نشان دهید ، از تبلیغات متوالی تصاویر استفاده کنید. اگر آنچه شما به دنبال آن هستید استراتژی برقرای تعامل و ارتباط با مخاطبین، به دست آوردن لید و یا افزایش فروش است ، این کمپین قطعاً بهترین گزینه است. اگر می خواهید نام تجاری یا کسب و کار شما توسط بسیاری از افراد دیده شود یا مکرراً توسط مخاطبان مورد نظر شما مشاهده شود ، این نوع کمپین توصیه می شود. تبلیغات موثر در اینستاگرام، مشاهده آگهیها را برای طیف گستردهای از مخاطبان هدف امکانپذیر میکند. اگر ایدهای خوب برای تولید یک ویدئوی تبلیغاتی برای به اشتراکگذاری در IGTV به ذهن شما برسد، مطمئن باشید نظر مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، میتوانید یک ویدئو از سرآشپز خود در حال تهیهی غذا به اشتراک بگذارید.
واژه گستر با تحلیل دادههای کاربران و استفاده از ابزارهای پیشرفته تبلیغاتی، توانسته است تبلیغات خود را به صورت هدفمند و بهینه اجرا کند. استفاده صحیح از هشتگها یکی دیگر از استراتژیهای اساسی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. هشتگهای محبوب و مرتبط با صنعت شما میتواند موجب دیده شدن بیشتر پستهایتان توسط کاربران جدید شود. بهتر است از هشتگهای پرطرفدار، خاص و کمتر رقابتی استفاده کنید تا فرصت دیده شدن شما بیشتر شود. بهدلیل اینکه اینستاگرام 2 میلیارد کاربر فعال دارد که بهطور میانگین روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری میکنند.
میزان هزینهها در این روش نیز کاملا متفاوت بوده و علاوه بر تعداد مخاطبین و فالوورهای پیج، به میزان اثرگذاری اینفلوئنسر نیز بستگی دارد. انجام تبلیغ با صفحه خالی، نهتنها برای شما سودی نخواهد داشت، بلکه سراسر ضرر نیز خواهد بود. پیش از آنکه برای رشد کسبوکار و پیج خود به سراغ انجام تبلیغ در اینستاگرام بروید، چندین پست جذاب و با کیفیت در صفحه خود منتشر کنید. تعداد این پستها باید به حدی باشد که به مخاطب این مفهوم القا شود که شما در ابتدای راه نیستید و میتواند به شما و کارتان اعتماد کند. اینستاگرام یکی از شبکههای اجتماعی پرطرفدار و محبوب در کشور ایران به شمار میرود، به طوری که فیلتر کردن آن نهتنها موجب کاهش مخاطبانش نشد، بلکه به تعداد آنها نیز افزود.
نوشتن متن در اینستاگرام باید هدفمند باشد و تکنیک های منحصر به فردش را داشته باشد. می توانید با آنالیز رقبایتان و الهام گرفتن از آن ها متن ها و محتواهای متناسب با فعالیت خودتان را در پیج قرار دهید. حال نمایش یا عدم نمایش آگهی، با توجه به تعاملات کاربر و قیمت تعیین می شود. برای انجام تبلیغات مؤثر توصیه می کنیم از یک آژانس تبلیغاتی در رسانه های احتماعی مشاوره بگیرید تا هزینه ای از بابت تبلیغات پرداخت می کنید مثمر ثمر واقع گردد. کانون تبلیغاتی شویراد با کارشناسان متبحر در زمینه تبلیغات آماده ارائه هر گونه مشاوره و راهنمایی به صورت رایگان می باشند.
به علاوه، این آرشیو یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان شما پس از ورود به صفحهی اصلی حساب کاربری شما، خواهند دید. استوریهای اینستاگرام هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوای مورد نظر شما ندارند. شما فقط باید خلاقیت داشته باشید تا استوریهایی جذاب تولید کنید که مشارکت کاربران با صفحه اینستاگرام شما را بالا ببرند. اگر کار شما فروش کالا نیست، این آزادی را دارید که هر نوع محتوایی را استوری کنید. اگر کار شما فروش تجربه است، میتوانید محتوای خود را به هدف اصلی کسب و کار خود مرتبط کنید. اگر میخواهید صفحهای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید.
آنها میتوانند پستهای شما را استوری کنند، اکانتتان را در گفتوگوها و مهمانیها به سایر افراد معرفی کنند، از مزایا و ویژگیهایتان بگویند و دیگران را به خرید از شما تشویق کنند. تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجرهای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف میکند و محتوای تبلیغاتی را نمایش میدهد. در تبلیغات کاروسل (پستهای اسلایدی)، امکان نمایش چندین تصویر یا ویدئو به صورت اسلایدی با یک پست وجود دارد. این امکان به برندها اجازه میدهد تا محتوای گوناگونی ارائه دهند و کاربران نیز بتوانند بین محتواهای مختلف پیمایش کنند و اطلاعات بیشتری را در یک زمان، دریافت کنند. بنابراین بهتر است در پیجهایی تبلیغات کنید که فالوورهای بیشتری دارند و عمومی هستند. با توجه به مخاطبان زیادی که این پیجها دارند، تبلیغ شما به افراد زیادی نشان داده میشود و به این شکل به هدف خود میرسید.
این سایت