افزایش بازدید سایت برای مبتدیان

افزایش بازدید سایت با ۱۰ روش کاربردی نیما حسن زاده

شاخص نرخ کلیک تعداد افرادی را اندازه می‌گیرد که روی پست شما کلیک کرده‌اند و آن را با تعداد افرادی که لینک پست شما را مشاهده کرده‌اند (به عنوان مثال در صفحه لندینگ، ایمیل یا تبلیغات) مقایسه می‌کند. هنگامی که محتوای شما پست شد و شروع به رتبه‌بندی آن در موتورهای جستجو کردید، باید مطمئن شوید که افراد برای خواندن پست‌ شما روی آن کلیک می‌کنند. برای هدایت ترافیک به وب‌سایت خود باید استفاده حداکثری از پتانسیل‌های سئو را بلد باشید. یادگیری ابزارهای سئو مانند Google Analytics، Ahrefs و SEMrush به شما کمک می‌کند تا یک استراتژی برای ایجاد ترافیک در وب‌سایت خود ایجاد کنید. فرم‌های ثبت‌نام را از صفحه اصلی تا صفحه درباره ما در وب‌سایت‌تان قرار دهید. همچنین، داشتن استراتژی‌های متنوع برای فعالیت در رسانه‌های اجتماعی و استفاده از رسانه اجتماعی مناسب خیلی مهم است.

در دنیای وب، جذب بازدیدکننده به سایت می تواند چالشی بزرگ باشد، به ویژه زمانی که در مراحل ابتدایی راه اندازی کسب و کار آنلاین خود هستید. در چنین شرایطی، خرید بازدید یکی از سریع ترین و موثرترین روش ها برای افزایش ترافیک سایت و جلب توجه کاربران است. این روش، اگر به شکل حرفه ای و از منابع معتبر انجام شود، می تواند نقطه آغازی برای موفقیت های بزرگ تر باشد. ساختار پیوند داخلی وب‌سایت خود را با اطمینان از لینک‌دهی صفحات مرتبط به هم بهبود دهید. این کار نه تنها دسترسی به محتوای شما را افزایش می‌دهد، بلکه به گوگل و کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی در سایت شما حرکت کنند. به‌طوری که با تولید ویدیوهای جذاب و آموزنده و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

در این مدت کوتاه، به‌ راحتی می‌توانید مزیت خدمات خود را به کاربر معرفی و همچنین ویدیوها را در یوتیوب و آپارات قرار دهید و لینک آن را در سایتتان درج کنید. به‌این‌شکل، یک بک‌لینک هم از این پلتفرم‌ها دریافت کرده‌ و رتبه سایت را در گوگل بهبود داده‌اید. ویدیوهای آموزشی- مانند بخشی از وبینارها- و تعاملی دو نمونه از بهترین ویدیوها هستند که ارتباط زیادی با مخاطب برقرار می‌کنند. می‌توانید در لینکدین بخش‌هایی از محتوای خودتان را بگذارید و از مخاطب دعوت کنید برای خواندن ادامه متن به وب‌سایتتان مراجعه کند. این نوع لینک‌سازی شاید به اندازه روش‌های بالا نتیجه‌بخش نباشد؛ اما روی افزایش بازدید سایت تاثیر می‌گذارد. اگر کسب‌وکار شما از نوع فیزیکی است، سئوی محلی برایتان یک ضرورت محسوب می‌شود و یکی از راه های افزایش بازدید سایت خواهد بود.

این کار باعث می شود علاوه بر اینکه روی کلمه کلیدی اصلی‌تان رتبه می گیرید روی کلمات فرعی هم رتبه بگیرید و این کار باعث افزایش بازدید سایت تان می شود. لینکدین یک شبکه اجتماعی پر مخاطب برای کسب و کارهای معتبر محسوب می شود. برای افزایش بازدید سایت یک سری وب سایت ها هستند که می توانید محتوای تان را به صورت رایگان در آنها قرار بدهید و و این اجازه را به شما می دهند که به سایتتان لینک بدهید. با توجه به اینکه وب سایت های زیادی هستند که امکان تولید محتوا را برای مخاطبان و کاربران شان قرار دادند می توانید با تولید محتوا در چنین وب‌سایت‌های مخاطبان زیادی را وارد سایتتان کنید. ۳- مرحله سوم در سئو و بهینه سازی سایت خارجی یا off page seo نام دارد. منظور از سئو خارجی یعنی به مجموعه کارهایی که باید خارج از سایت تان انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و بقیه موتورهای جستجوگر بهینه سازی شود مثل ریپورتاژ آگهی و ساخت بک لینک با کیفیت.

همچنین، از هاتجر و گوگل آنالیتیکس برای تست A/B هم می‌توانید استفاده کنید. تغییرات را ایجاد کنید و بعد نتیجهٔ آن را در این ۲ ابزار مشاهده و مقایسه کنید. در مقالهٔ «آموزش مقدماتی گوگل آنالیتیکس» دربارهٔ گزارش‌خوانی و ایجاد گزارش‌های سفارشی حرف زدیم. شاید هم کاربری با وجود مفیدبودن صفحات، به‌علت ایرادات رابط کاربری آن را پیشنهاد ندهد؛ پس روی رابط کاربری کار می‌کنید. حالا کلی داده دارید که بر اساس آن می‌توانید صفحه‌های خود را بهبود دهید. ممکن است مخاطبی به‌دلیل تصاویر و اینفوگرافی‌ها، آن را به دیگران پیشنهاد دهد.

بنابراین این توصیه را خواهیم داشت که تم اصلی یا زمینه اصلی مباحثی که در آن خصوص به بحث و بررسی می‌پردازید با عنوان یا متاتایتل کاملاً منطبق باشد. در غیر اینصورت کاربر در صورتی که مطالب شما را با عنوان در تضاد یا بدون ارتباط بیابد سریعاً از صفحه خارج شده و در آینده نیز دیگر نمی‌تواند که به وبسایت شما اعتماد کند. برای مثال تصور کنید که گوگل در زمینه الگوریتم‌هایی که ارائه می‌کند دائماً تبصره‌هایی اضافه می‌کند و یا این که موضوعات جدیدی را در اختیار وبمسترها قرار می‌دهد. بنابراین زمانی که شما در زمینه الگوریتم‌های مختلف گوگل تولید محتوا می‌کنید باید در نظر داشته باشید که تکنیک‌های جدید و نکات جدیدتر و به روزتر را به محتوای قدیمی‌تر اضافه کنید. در این بخش در خصوص انواع تکنیک‌هایی که در زمینه افزایش بازدید سایت کاربرد دارد، مطالبی را مطرح خواهیم ساخت.

تبلیغات یعنی پیامی که در عرض چند دقیقه به مخاطب منتقل می شود تا او را مجاب کند که ایده، محصول، خدمات یا شرکت شما کارایی لازم را دارد. امروزه دنیای تبلیغات کاری کرده ‌است که افراد دیگر دغدغه نیازهایشان را نداشته باشند، بلکه قبل از اینکه به فکر چیزی بیفتند، تبلیغات خودش به افراد می گوید که چه چیزهایی نیاز دارند. اما آنچه مهم است این است که تصاویر و ویدئوها قطعاً تاثیر منفی بر یادگیری افراد نخواهند داشت. تصاویر، اینفوگرافیک ها، ویدئوها و گراف ها تاثیر ماندگارتری بر ذهن مخاطب ایجاد می کنند و احتمال اینکه بتوانند مخاطبان بالقوه و بالفعل را جذب کنند نیز بیشتر است. در‌نهایت، رعایت این موارد و استفاده از سئو می‎‌تواند سایت شما را به نتایج خوبی برساند. راه‌اندازی یک سایت نسبت به راه‌اندازی یک شرکت، هزینه‌های بسیار کمتری دارد؛ همین موضوع وب‌سایت را...

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان CTR را در ۵ دقیقه یا کمتر بهبود ... با این کار شما به عنوان یک منبع مهم و مورد اعتماد در ذهن آنها هک می شوید که در مواجهات بعدی نیز به سایت شما رجوع کنند. بنابراین شما با رعایت اصول سئو در بخش‌ های مختلف مثل سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال می توانید ترافیک سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. استفاده طبیعی از کلمات کلیدی در این بخش‌ها یکی از ملزومات سئو محتوا بوده که برای گوگل مهم است. بنابراین استفاده از این اشکال محتوای متنی، یک مقاله‌ی طولانی و همیشه سبز را به دنبال دارد که برای کاربر و گوگل همیشه جذاب است.

این روش موفق بازاریابی، همچنان مثل گذشته کارآیی فوق‌العاده خود را حفظ کرده است. در کنار دیگر روش‌هایی که بوجود آمده‌اند، توانسته ثبات خوبی از خود نشان دهد. اما جدای از بحث بازاریابی که یک روش فوق‌العاده محسوب می‌شود، می‌تواند در افزایش بازدید سایت شما، نقش پر رنگی ایفا کند. تبلیغات آفلاین در کنار تبلیغات بصورت اینترنتی، اهمیت بالایی از لحاظ بازاریابی دارد، اما می‌تواند ترافیک خوبی را برای شما ایجاد کند. مثلاً یکی از مواردی که می‌تواند وب‌سایت شما را بهتر و بیشتر معرفی کند، کارت ویزیت است. با استفاده از کارت ویزیت‌هایی که مربوط به کسب‌وکارتان است، می‌توانید با درج آدرس وب‌سایت‌تان بر روی  آن، ترافیک نسبتاً خوبی را جذب وب‌سایت‌تان کنید.

برای استفاده از این استراتژی،‌ فهرستی از ایمیل‌ها تهیه و سعی کنید آن را توسعه دهید. من محمد جراحی هستم و در سایت آکادمی سبز به شما آموزش میدم که کسب و کار اینترنتی خودتون راه اندازی کنید و درآمد دائمی داشته باشید. هیچ یک از موضوعات فوق فصلی و موقت نیستند که طی زمان ارزش خود را از دست بدهند. در مقابل موضوعات «قیمت طلا»، «خرید کولر» و «کرونا» فصلی یا موقت هستند که در دوره ای ترافیک خود را از دست می دهند. به عنوان مثال محتوای مرتبط با موضوعات زیر را می توان محتوای همیشه سبز دانست.

خب، اگر چنین انتظاری از مخاطبان داریم، می‌توانیم از آن‌ها بپرسیم چقدر به این کار تمایل دارند. وقتی محتواها را به‌صورت منظم ارزیابی کنید، حتماً به محتواهایی خواهید رسید که یک سروگردن از محتواهای دیگر بالاترند؛ آن‌هایی که خوب عمل می‌کنند. همچنین می‌توانید بازدیدکننده‌های قبلی سایت را با کمپین‌های ریتارگتینگ مجدداً هدف بگیرید و ترافیک را به سایت برگردانید. همچنان که می‌توانید خود ویدئوکست یا پادکست را در سایت بگذارید، اگر محتوای منحصربه‌فردی تولید کرده‌اید، می‌توانید متن آن را هم در سایت بگذارید. هم در طول مقاله هرجا نیاز بود، نظر مخاطب را بخواهید و هم در پایان مقاله. رابط کاربری سایت شامل تمام عناصر دیداری سایت مثل فونت، تصاویر و دکمه‌هاست.

بنابراین، ارائه اطلاعات کاربردی، ارزشمند و متفاوت از رقبا، کلید جذب و نگه داشتن مخاطب است. سئو نه تنها به سایت کمک می کند تا در صدر نتایج جستجو ظاهر شود، بلکه تجربه ای مثبت برای کاربران فراهم می آورد. با سئو، بازدیدکنندگان راحت تر به اطلاعات مورد نظرشان دست پیدا می کنند و همین امر باعث افزایش اعتماد به سایت و تبدیل آن ها به مشتری می شود. در دنیای دیجیتال امروز، ایجاد و حفظ یک استراتژی مؤثر برای برند شما ضروری است. با استفاده از تکنیک‌های مختلفی که ذکر شد، می‌توانید نه تنها ترافیک ارگانیک وب‌سایت خود را افزایش دهید، بلکه همراهی و وفاداری مخاطبان خود را نیز تقویت کنید. به یاد داشته باشید که مصرف‌کنندگان به دنبال محتوای ارزشمند و معتبر هستند، بنابراین تمرکز بر روی کیفیت محتوا و ایجاد تجربه کاربری مثبت می‌تواند شما را از رقبای خود متمایز کند.

در درس یکم، نکات اولیه تحقیق کلمه کلیدی بررسی و نحوه ورود به Google Keyword Planner آموزش داده می‌شود. در درس دوم به طور کامل نحوه کار با ابزار Google Keyword Planner با استفاده از مثال‌های مختلف، مرور خواهد شد. در درس سوم، نحوه ساخت فهرستی از کلمات کلیدی و بررسی میزان سختی آن‌ها آموزش داده می‌شود. روزانه افراد زیادی به کمک گوشی‌های موبایل خود و دستیارهای صوتی،‌ جستجوهای خود را به صورت صوتی انجام می‌دهند. به طور مثال، نحوه گفتار و نوشتار در زبان فارسی با یکدیگر تفاوت دارند.

علاوه بر این، با استفاده از «Google Trends» کلمات کلیدی را در ارتباط با محل زندگی یا فروشگاه خود بیابید. بسیاری از مواقع ممکن است نتوانید ایده مناسب برای مطالب خود پیدا کنید یا این‌که فرصت کافی برای این کار نداشته باشید. زیرا تولید یک مطلب جدید نیازمند زمانی برای ایده‌یابی و تنظیم ساختار محتوایی است. به همین دلیل «استفاده مجدد مطالب» (Content Repurposing) روش مناسبی برای تولید محتوا در زمانی کوتاه‌تر است. رپورتاژ نوعی تبلیغات غیرمستقیم محسوب می شود که شما می توانید به کمک یک گزارش یا مقاله آموزشی با لحنی بی ‌طرفانه درباره مزیت های یک محصول یا یک کسب‌وکار بحث کنید. در این روش مخاطب نباید متوجه تبلیغاتی بودن گزارش شما شود، اما در عین حال باید اعتماد او را جلب کنید.

این کار نه تنها باعث افزایش بازدید سایت تان می شود راحت‌تر می‌شود که مخاطبان و کاربران خیلی راحت به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند و این کار باعث افزایش فروش و درآمدتان میشود. اگر تمام مطالب گفته شده در این مقاله را به صورت کامل در سایت تان رعایت کنید و محتوای با کیفیت تولید کنید نتیجه فوق‌العاده خواهد گرفت. یعنی هر چقدر بتوانید بازدیدکنندگان سایتتان را افزایش بدهید درآمدتان افزایش پیدا میکند. البته همانطور که به فکر افزایش ترافیک سایت تان هستید به شما پیشنهاد می کنم با توجه به اینکه روز به روز کاربران زیادی وارد سایت تامین شوند حتماً اطلاعات تماس آنها از جمله ایمیلشان را دریافت کنید. با توجه به امکانات جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام اینستاگرام محبوبیت زیادی کسب کرده است و همین موضوع باعث شده که افراد بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی فعالیت کنند. البته هدف اصلی ما برای افزایش بازدید سایت از روشهای کلیشه‌ای مثل کپی کردن محتوای سایتتان در شبکه‌های اجتماعی نیست.

البته قرار نیست از آنها عینا کپی کنید، بلکه قرار است دید خود را وسیع‌تر کنید و به شما کمک کند راه‌حل‌های بهتر و متناسب‌تری برای کسب و کار خود پیدا کنید. مثلاً در اینستاگرام می‌توانید مقالات جدید سایت را در استوری معرفی کنید تا با کلیک روی آن به سایت هدایت شوند. توزیع و ترویج محتوا یا به اصطلاح پروموت کردن (Promotion) محتوا مرحله بعدی است. با توزیع درست محتوا در شبکه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌های مشابه می‌توانید بازدیدکننده‌های بیشتری به سمت سایت بکشید. پس هر نوع محتوایی که تولید می‌کنید باید هدف اصلی آن تولید ارزش باشد. یعنی مقاله‌ای بنویسید که مشکل کاربر را حل کند، او را برای خرید راهنمایی کند،‌ استفاده از ابزار یا مهارتی را آموزش دهد و ده‌ها هدف دیگر.

این کار باعث افزایش روش‌های دسترسی به محتوای شما می‌شود و افراد نابینا هم می‌توانند از آن استفاده کنند. خلاقیت و جذابیت را در یک مسابقه ترکیب کنید تا با هیجان ایجادشده، به افزایش بازدید سایت برسید. ایدهٔ مسابقه هر چیزی می‌تواند باشد که به کسب‌وکار شما مرتبط است؛ ولی نکتهٔ آن این است که بستر برگزاری مسابقه باید سایت شما باشد. با استفاده از این ایمیل مارکتینگ، می‌توانید کاربران را مجدد به وب‌سایت‌تان بازگردانید. در ابتدا باید به روش‌های مختلف، ایمیل‌های کاربران را جمع‌آوری کنید که در دوره آموزشی جادوی ایمیل مارکتینگ، تمامی این موارد توضیح داده شده است.

صحبت‌کردن دربارهٔ سئو و نقش آن در بالا آمدن سایت در گوگل به چند مقالهٔ مختلف نیاز دارد. در اینجا به موارد مهم خیلی کوتاه اشاره می‌کنیم و پس از آن، منابع موردنیاز را برای شما می‌نویسیم. در بخش اول از راه‌هایی که می‌گوییم که بدون صرف هزینهٔ انتشار، بازدید سایت را بالا می‌برند. افزایش ورودی سایت از این راه‌ها به خلاقیت، تلاش و پشتکار شما بستگی دارد. مثلاً اگر مقاله می‌نویسید، می‌توانید یک فایل صوتی یا ویدیویی و همچنین پی‌دی‌اف، از آن تهیه کنید و در پایین مقاله خود برای دانلود قرار دهید. اگر می‌خواهید در این زمینه خوب عمل کنید و نتیجه خوبی بگیرید، حتماً مقاله ۱۲ اشتباه در بازاریابی شبکه های اجتماعی را مطالعه کنید.

این روزها کمتر محتوایی را می بینید که منتشرکننده به یک پست متنی بسنده کرده باشد. برای کسب اطلاعات جامع و کامل در این خصوص به مطلب «آموزش تولید محتوا غنی بر پایه سئو» مراجعه کنید. برای بهبود عملکرد سایت در موتورهای جست‌وجو، متخصصان سئو از برخی ابزارهای جهانی استفاده می‌کنند. معروف‌ترین آن‌ها شامل Ahrefs، Google Analytics، Google Search Console و… است. بهتر است بررسی سئو سایت را به یک متخصص بسپارید؛ در غیر این‌صورت، آموزش ببینید و از به‌روزترین ابزارها استفاده کنید. – بررسی نرخ تبدیل می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدهای واقعی را از بازدیدهای رباتیک تفکیک کنید.

برای این که کاربران محتوای شما را به اشتراک بگذارند محتوای کاربردی و مفید برای کاربران تولید کنید. طراحی و تولید اسلایدهای با کیفیت نیز یکی از بهترین روش های تولید محتوا و انتشار آن در موسسات آموزشی است. با این کار باعث می شود که تعداد زیادی از کاربران این محتوا را به اشتراک گذاشته و لینک سایت را به عنوان یک منبع آموزشی مهم و معتبر به یک دیگر معرفی کنند. یکی از بهترین روش هایی که ممکن است بعضی از وب مستران از تاثیر آن در افزایش بازدید اطلاع نداشته باشند، حضور در سایت های پرسش و پاسخ است. برای فعالیت در این سایت زمانی که سایت شما دچار مشکل می شود یا به طور کلی سوال فنی و تخصصی داشته باشید، از کاربران در این سایت ها سوال خود را مطرح می کنید و شاید صدها جواب دریافت کنید. اما نکته مهم این است که زمانی که نام خود و آدرس سایت را درج می کنید هزاران نفر وارد سایت می شوند که این اتفاق از دید گوگل بسیار خوشایند و محبوب است.

انواع ربات یا نرم افزار افزایش بازدید سایت وجود دارد که به صورت مستقیم یا با جستجوی کوئری‌های مشخص شده در گوگل سایت را باز می‌کنند. تولید محتوای کاربرپسند در اولویت است اما گوگل هنوز به آن قدرت و هوشمندی نرسیده است که مثل یک انسان محتوای خوب را از بد تشخیص دهد. یاد بگیرید که چگونه سرفصل‌های جذاب بنویسید که کاربران را به کلیک کردن و کشف محتوا ترغیب کند. در این راهنمای جامع، تکنیک‌های مؤثری را برای افزایش بازدیدهای گوگل بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند ترافیک ارگانیک خود را بدون نیاز به خرید بازدیدهای جعلی افزایش دهید. در این مقاله قصد دارم تا تجربیات خودم را در خصوص اقدامات بعد از سئو و راهکارهایی که منجر به افزایش بازدید سایت خواهد شد را با شما در میان بگذارم.

هنگامی که یک کاربر از بلاگ شما بازدید می‌کند، هدفتان این است که او را ترغیب کنید تا دیگر صفحات را نیز ببیند. به همین دلیل است که لینک‌های داخلی (لینک به دیگر صفحات وب‌سایت) اهمیت خیلی زیادی دارند. هنگامی که کاربران به بازدید از دیگر صفحات وب‌سایت شما ادامه می‌دهند، احتمالش زیاد است که تبدیل به مشتری یا یکی از طرفداران برندتان شوند. به عنوان مثال، وقتی یک نفر در گوگل تایپ می‌کند «بهترین رستوران غذاهای دریایی»، نتایج با توجه به مکانی که کاربر در آن قرار دارد نمایش داده می‌شود. ابزارهایی مثل Google My Business و Moz Local به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا لیست دایرکتوری و سایتیشن خود را مدیریت کنند، به‌طوری که جستجوهای محلی را نمایش دهد.

یکی از کاربران در توییتی برای برند محبوب خود نوشته که دلتنگ اوست. این برند نیز در جواب پاسخ داده که آن‌‌ها نیز دلتنگ مشتری خود هستند. همانطور که میدانید با افزایش گوشی های هوشمند استفاده از شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام محبوب شده است. محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار زیاد است و افراد زیادی توانسته اند فقط از طریق همین شبکه اجتماعی به درآمدهای زیادی در ماه برسند. آیا در ایجاد ترافیک و کلیک به وب سایت خود مشکل دارید؟ اگر بله، یکی از دلایل آن می تواند نرخ کلیک (CTR) پایین باشد.

خب، اول از همه به سراغ راهکارهایی برویم که با انجامشان میتوانید ترافیک سایت از سمت گوگل را افزایش دهید. مثلاً اگر بخواهید برای عبارت «تبلیغات گوگل ادز» تبلیغ بروید، متاسفانه رقبای زیادی خواهید داشت؛ چون شرکت‌های دیگری هم هستند که می‌خواهند روی این عبارت تبلیغ داشته باشند. در این صورت مجبورید به ازای هر کلیک مبلغ بیشتری را پیشنهاد کنید تا در مزایدات گوگل برنده شوید. برای توزیع محتوا در اینستاگرام نیز می‌توان به شکل‌های مختلفی عمل کرد. مثلاً می‌توان بخش‌هایی از محتوا را به‌صورت استوری آماده کرده و در اینستاگرام منتشر کرد. در پایان هم می‌توانید با لینک دادن در استوری به مخاطب بگویید که برای خواندن ادامه متن سراغ مقاله اصلی برود.

ما آدم ها همیشه دوست داریم مطالبی که برایمان جذاب است را با دیگران به اشتراک بگذاریم. اگر قبول ندارید، سراغ دایرکت اینستاگرام خودتان بروید و ببینید که چه تعداد از مخاطبانتان، محتوای دیگر پیج های اینستاگرامی را برایتان ارسال کرده اند! اصلا کمی عقب تر، احتمالا سِیل ارسال پیامک های جوک و متن عاشقانه و… در دهه های 70 و 80 را به یاد دارید! به همین دلیل است که در اینستاگرام هم همیشه علاقه داریم مطالب جذاب را برای بقیه ارسال کنیم. این کلمات در سئو رقابت به شدت پایین تری نسبت به کلمات کوتاه دارند. به عنوان نمونه کلمه افزایش سرعت سایت یک کلمه با رقابت زیاد است در حالی که کلمه لانگ تیل گفته شده در بالا، از رقابت کمتری برخوردار است.

یکی دیگر از روش‌های خوب برای افزایش بازدید سایت ، ایجاد پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگر است، وب‌سایت‌هایی که بطور معمول، باید حوزه کاری‌شان با شما، مرتبط باشد. در اینجا معمولاً یک مقاله کامل و جامعی را در مورد یک موضوعی می‌نویسید و به عنوان نویسنده مهمان، در آن وب‌سایت منتشر می‌کنید. نویسنده این مقالات، طبق معمول لینکی از وب‌سایت خود را در پایان پست، به عنوان منبع یا نویسنده، قرار می‌دهد که انجام اینکار، هم باعث لینک‌سازی می‌شود و هم ترافیک بسیاری را روانه وب‌سایت نویسنده می‌کند. همانطور که در این مقاله گفتیم راه و روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت در گوگل وجود دارد. پس بهترین و تاثیر گذار ترین راه برای افزایش ترافیک سایت تان در گوگل می توانید استفاده کنید این است که سعی کنید محتوای با کیفیت برای سایتتان، شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک ویدیو استفاده کنید. برای تولید محتوای آسمان خراش در محتوای که تولید می کنید باید از لینک های داخلی استفاده کنید یعنی به منابع مرتبط لینک بدهید.

حال این رفتارهای مشکوک می‌توانند بالا رفتن ناگهانی و به یکباره بازدید سایت باشد، تمامی IPها یکی باشند و تمامی بازدیدها در یک زمان مشخص انجام شده باشد. گوگل دارای الگوریتم‌های قدرتمند و باهوشی است که در حال حاضر با به کارگیری امکان هوش مصنوعی ورودی فیک را تشخیص می‌دهد. از طرفی مواردی مانند مصرف زیاد پنهای باند کاربران و کاهش سرعت سایت را برعهده دارد که خود عامل بسیار مهمی برای یک سایت است. کلیه روش هایی که در این مقاله به آن ها پرداخته شد، زمانی موثر خواهد بود که نحوه باز خورد و اثر گذاری این راه کارها را بررسی کنید. گوگل آنالیتیکس یک ابزار چند گانه است که میزان ورودی و خروجی های سایت را بررسی کرده و کمبودها را جبران کنید و بهبود ببخشید. استفاده از این تکنیک زمانی موثر است که مدت زمانی از شروع کار سایت و فعالیتتان گذشته باشد و به نوعی کاربر و مشتری بالقوه داشته باشید.

با افزایش بازدید از گوگل و بهره‌مندی از سئو، کسب‌وکارها می‌توانند حضور آنلاین خود را تقویت کرده، آگاهی از برند خود را افزایش دهند و سرنخ‌های ارزشمندی تولید کنند. با داشتن رتبه بالا در نتایج جستجو، شانس جذب مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتریان وفادار افزایش می‌یابد. افیلیت مارکتینگ یک راه ساده برای جذب ترافیک و فروش با کمترین زحمت از سوی شماست؛ چراکهبار اصلی جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت شما، روی دوش همکاران در فروش است. در لینک‌سازی داخلی، سعی می‌شود که به صفحات جذاب دیگر، لینک داده شود. از جمله استراتژی‌هایی که برای افزایش بازدید سایت بیان کردیم، بهره‌گیری از رپورتاژ آگهی بود.

این سبک از تبلیغات، امکان استفاده دقیق تر از کلمات کلیدیِ مرتبط با حوزه کاری را به انواع کسب و کارها می دهد. در نتیجه هم تبلیغات آنها هنگام سرچ این کلمات، در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار می گیرد و هم مدیریت سایتشان راحت تر و بهتر انجام می شود. شبکه های اجتماعی میلیون ها کاربر فعال دارند که هزاران نفر به موضوع کاری شما علاقه مند هستند. شما می توانید با انتشار محتوای جذاب و مفید در شبکه های اجتماعی و ترغیب کاربران به بازدید از سایت خود ترافیک ارجاعی رایگان کسب نمایید. در عصر جدید باید طوری عمل کنید که از پلتفرم ‌ها و رسانه ‌های مختلف که مورد استفاده بسیاری از افراد هستند نیز به سمت شما بک لینک ارسال شود تا موجب افزایش ترافیک سایت شما شود. بر همین اساس ترافیک ارجاعی از منظر بازاریابان آنلاین دارای اهمیت بسیار زیادی است، چراکه با این کار می توانند محصولات و خدمات خود را در دید کاربران و مشتریان بیشتر و جدیدی قرار دهند.

شما همچنین توانایی آن را دارید که محتوای آن ها را منتشر کنید و آن ها نیز می توانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند. هر کدام از شما مخاطبان خاص خودتان را داراید که این بازی برد-برد، باعث آن می شود که ترافیک بیشتری جذب کنید. این نوع تولید محتوا، قدرت لینک دهی و افزایش ترافیک خیلی خوبی دارد. بسیاری از محتواهایی که در سایت منتشر می کنیم، تاریخ انقضا دارند و برای جلب رضایت کاربران لازم است که بروز رسانی شود. با گذشت زمان از ارزش و اعتبار محتوا کاسته شده و بروز رسانی محتوا موجب می شود که بازدید سایت تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

با ایجاد تعامل و ارتباط با دنبال‌کنندگان، می‌توانید وفاداری آنها را جلب کرده و به این ترتیب به افزایش ترافیک کمک کنید. سلام و عرض ادبمطلب بسیار مفید و کاربردی نگاشته اید امیدوارم این مطلب به دردم بخورد و باعث افزایش بازدید سایتم شود. همیشه برای افزایش بازدید سایت لازم نیست روشی را از اول اجرا کنید. گاهی هم با اصلاح روش‌های قبلی، می‌توانید ظرفیت آن‌ها برای جذب ترافیک را بالا ببرید. پست‌هایی که پیشتر منتشر کرده‌اید، می‌توانند منابع خوبی برای افزایش بازدید سایت تان باشند. بطور معمول به پست‌هایی که ارسال کرده‌اید، مطالب جدیدی در طی این مدت اضافه شده است و می‌توانید با بروزرسانی آنها و اضافه کردن مطالب جدید، آن را به عنوان یک پست جدید یا آپدیت‌شده منتشر کنید.

در وبلاگ نوین کلی مقاله برای آموزش تولید محتوای با کیفیت پیدا می‌کنید. برای یادگیری سریع‌تر و پروژه‌محور، دوره‌های ویدیویی آنلاین تولید محتوا در آکادمی نوین را پیشنهاد می‌کنیم. اگر این ۴ فاکتور را در تولید محتوا رعایت کنید، محتوای منتشر شده حتماً برای شما بازدید کننده می‌آورد. در واقع، گوگل نقطه آشنایی کاربر با شما است اما کار محتوا اینجا تمام نمی‌شود. محتوای شما می‌تواند در طول قیف فروش یا مسیر سفر مشتری، مخاطب را تا تبدیل شدن به مشتری وفادار همراهی و ترغیب کند. ما قبلاً به او توضیح داده بودیم که رتبه گرفتن سایتش در نتایج جستجوی گوگل طول می‌کشد، آگاه‌ شدن مردم از وجود این برند و محصولاتش نیاز به زمان دارد و خلاصه گفتیم که دنبال ترفندهای یک شبه نباشد.

یعنی اگر شما مقاله‌ای درباره «قهوه‌ساز» را باز کنید، تبلیغات مرتبط با «دستگاه‌های قهوه‌ساز» یا «خرید قهوه» می‌بینید. همانطور که در بالا توضیح دادم، تبلیغات گوگل ریزه‌کاری‌های زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با این روش تبلیغاتی بی‌نظیر، سری مقالات ما درباره گوگل ادز را مطالعه کنید. به علاوه، سیستم تبلیغات گوگل به اندازه‌ای قوی و دقیق است که می‌توانید کاربران را براساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی و ... تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغات است که هزینه آن در ازای کلیک حساب می‌شود.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/